close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב יפהפה של לובי הבניין

מערכת שורשב כסליו, תשפא18/11/2020

צמחייה יוצרת עיצוב יפהפה של לובי הבניין

תגיות:
במבואה של בניין מגורים של או בניין משרדים משקיעים מחשבה רבה, בבחירת קו עיצובי שיתאים לחלל הלובי כדי ליצור נראות ייחודית ומזמינה. אחת השיטות המובילות בתחום זה היא לשלב צמחייה ירוקה בין פריטי הריהוט וכך ליצור עיצוב יפהפה של לובי הבניין. אדם שנכנס ללובי ורואה בכל מקום ירוק בעיניים, הדבר באופן טבעי משמח אותו והוא מרגיש שהטבע נמצא בתוך המבואה.

הצבה של אדניות או עציצים עם צמחים או פרחים, מצריכה טיפול שוטף בהם. החל בהשקיה דרך הוספת דשן, אדמה, קיצוץ הענפים, איסוף העלים ועוד. לכן האופציה המועדפת היא צמחיה
מלאכותית ללובי
שהיא יפה ומרשימה מאד ועם זאת אינה מצריכה כל פעולה של תחזוקה כלל. החברות העוסקות בתחום זה מציעות ללקוחות מבחר גדול מאד של צמחייה מלאכותית שהם תעתיק מדויק של הצמחייה האמיתית ולכן במקרים רבים האורחים שמגיעים למבואה מביטים על הצמחייה וקשה להם מאד להחליט, אם מדובר בצמחייה מלאכותית או בצמחייה אמיתית.

אדניות רחבות וארוכות עבור עיצוב יפהפה של לובי הבניין
על פי תכנון המבואה, מציבים בה פריטי ריהוט שונים כמו ספה, שולחנות קטנים וכיסאות וזאת בהתאם לגודלו של החלל. המגמה היא להציב כמה אדניות רחבות וארוכות צמוד לקירות או בין הרהיטים כדי ליצור שילוב של כמה צבעים. אם הקו העיצובי של הספות והרהיטים הנוספים הוא בגווני חום, הצבע הירוק מוסיף לנראות הכללית של המרחב יופי רב.

בנוסף לכך אפשר לנצל נישות או פינות ובהתאם לגודלם של השטחים הללו, להציב גם בהם עציצים גבוהים או רחבים המכילים צמחייה המורכבת מפרחי משי או מצמחייה מלאכותית וכך ליצור נקודות ירוקות נוספות שיוצרות עיצוב יפהפה של לובי הבניין.
היתרון הגדול של עיצוב מסוג זה הוא בעובדה שמשקיעים בתחילת הדרך סכום כספי חד פעמי ולאחר מכן הפריטים הללו מחזיקים מעמד שנים רבות ללא צורך בביצוע שינויים כלשהם עקב הצמיחה הטבעית, כמו העברת חלק מהצמחייה לאדניות גדולות יותר, הוצאה של צמחים שנבלו או כל בעיה אחרת. הצמחים הללו מוסיפים תחושה של טבע בתוך המבואה אך הם למעשה חפצים שמניחים ומסדרים אותם פעם אחת לפרק זמן ארוך.

הגעת אורחים למבואה
בבנייני משרדים קיימת חשיבות רבה לביצוע עיצוב יפהפה של לובי הבניין ולכן המעצבים שהם מומחים לנישה עיצובית זו, בוחרים לשלב על קירות הלובי פריטי אמנות כמו ציורים ובנוסף לכך פסלים או חפצי אמנות אחרים במיקומים שונים ברחבה.
הוספת הפריטים האמנותיים מציבה את הלובי ברמה אינטלקטואלית אחרת ומעניקה תחושה יוקרתית ייחודית לכל אורח שמגיע למבנה המשרדים כדי לעלות לפגישה באחת מהקומות. דגש רב ניתן על ידי המעצבים לנושא שילוט מעוצב, קריא ונוח להבנה, כדי שיהיה קל לאורח למצוא את דרך ההגעה למשרד שאליו הוא אמור להגיע.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה